برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
استخری

کیتوسان را از کجا بخریم - خرید کیتوسان

شرکت پیشگامان شیمی واردکننده انواع کیتوسان با DDA های متفاوت شاملDDA 98% ،DDA 96% ، DDA 91.5% ،DDA 88.3% و سایر گریدهای مورد نیاز شما از منابع مختلف سخت‌پوستان، قارچ، غیر حیوانی، گیاهی می‌باشد. این محصول در گریدهای آزمایشگاهی، دارویی، آرایشی و صنعتی در بسته بندی های مختلف آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید کیتوسان با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

قیمت کیتوسان (Chitosan) به دلیل ماهیت همه‌کاره، تجزیه بیولوژیکی عالی، زیست سازگاری، فعالیت ضد میکروبی، غیر سمی و کاربردهای گسترده به عنوان یکی از امیدوار کننده ترین مواد زیستی قرن 21 محسوب می‌شود.

تهیه کیتوسان
کیـتوسان یک مکمل غذایی است که از پوسته سخت‌پوستان مانند خرچنگ، میگو و خرچنگ دریایی تهیه می‌شود. تولیدکنندگان مکمل‌ها که اغلب به عنوان کمک طبیعی برای کاهش وزن به بازار عرضه می‌شوند، ادعا می‌کنند که کیـتوسان می‌تواند با جذب چربی مقابله کند. با این حال، پشتیبانی علمی کمی از مزایای کاهش وزن کیـتوسان وجود دارد.
پودر کیتوزان که یک پلیمر در زمینه پزشکی است بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. این کیتین به طور نسبی یا کاملا دی استیل است. از آنجا که کیتین به طور طبیعی اتفاق می‌افتد (به عنوان مثال در دیواره سلول‌های قارچی و پوسته‌های سخت‌پوستان)، کیـتوسان کاملاً قابل تجزیه و زیست سازگاری است و می‌تواند به عنوان چسب و به عنوان یک عامل ضد باکتری و ضد قارچ مورد استفاده قرار گیرد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

استخری، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ روز پیش به روز شده.

استخری
استخری
آگهی: کیتوسان را از کجا بخریم - خرید کیتوسان
استخری