برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
بازرگانی مهندسی رادایران

دریل مگنت FE POWERTOOLS ساخت آلمان

دريل مگنت FE POWERTOOLS ساخت آلمان

* دریل مگنت ساخت آلمان اصل 100 درصد ساخت آلمان *
MADE ""IN"" Germany

FE POWERTOOLS شرکت هلندی واقع در آلفن هلند می باشد که کلیه محصولات خود را در کارخانه "مونشن گلادباخ در کشور آلمان" تولید می کند.
اف/ای/پاور با تجربه ی حاصل از 25 سال ساخت و تولید در اروپا و در سطح جهان نامی شناخته شده در صنعت ساخت و تولید دریل مگنت (دریل گردبر با پایه مگنت) می باشد.
کلیه محصولات این شرکت با مهر :ساخت در آلمان و ضمانتنامه کتبی در فاکتور فروش کالا به فروش می رسند.
این شرکت کلیه استانداردهای لازم اروپا و آلمان را دارا می باشد و محصولات خود را برای (کار حرفه ای) به فروش می رساند.
بازرگانی مهندسی رادایران واحد بازرگانی فروشگاه بزرگ ابزار فتح اله ممقانی راد واقع در بازار حسن آباد- خیابان امام خمینی تهران می باشد که سابقه و قدمتی 47 ساله و مستمر دارد. 47 سال ماندگاری در صنعت و تجربه ی حاصل از این کار + تجربه ی حاصل از شرکت در نمایشگاه های اروپایی آلمان : کلن و هانووفر و اسن و نمایشگاه های کشور های بلژیک و هلند و چکسلواکی و لهستان که صنایع شناخته شده در صنعت دارند + ارتباط گسترده با سازمان نمایشگاه صنعت استانبول برای فراهم آوردن مجموعه ای از بهترین ها در فروشگاه مرکزی و نمایندگی های مرتبط با ما بزرگترین دستاورد ما در خدمت مصرف کننده نهایی می باشد.
کارشناسان بازرگانی مهندسی رادایران با تجربه ی حاصل از 30 سال ساخت پایه مگنت مهر و در اختیار داشتن نمایندگی انحصاری اف/ای/پاورتولز آلمان آماده مشاوره با شما در زمینه انتخاب بهترین مدل ممکن دریل گردبر یا دریل مگنت در * کامل ترین سایزها و مدل ها با قابلیت های مختلف "حرفه ای" از در سایزهای 30 و 32 و 35 و 36 و 50 و 51 و 75 و 76 و 80 و 100 و 111 و 120 و 130 و 160 در انواع دستی و *فول اتوماتیک * بدون دخالت نیروی دست اپراتور برای شما می باشند.

***ما امروز مجموعه ای از بهترین های این صنعت را در بیش از 15 مدل فوق حرفه ای و حرفه ای و اکونومیک اختیار شما می گذاریم. ما شما را مجبور به استفاده از یک برند خاص نمی کنیم بلکه متناسب با نوع کار و بودجه ی شما بهترین مدل مناسب کار شما را به شما پیشنهاد می کنیم. جهت بازدید از نمایشگاه داِئمی مرکزی هر روز از ساعت 9 صبح الی 7 بعد از ظهر آماده پذیرایی از شماییم.
جهت دیدن مدل های مختلف به سایت ما و جهت دیدن سایت اصلی اف/ای/پاور به آدرس :
www.fepowertools.com
مراجعه نمایید.
جهت اطلاعات بیشتر و ارتباط مستقیم با ما :
آدرس سایت ما : www.RADIRAN.biz
اسکایپ : RADIRANCO
شماره های دفتر رادایران در تهران :
021-66715040
021-66720625
شماره ی دفتر شرکت FE POWERTOOLS در هلند : 00310172474727
شماره کارخانه BDS MASCHINEN سازنده در آلمان: 004902161354618

با خرید از رادایران شما یک دریل "ساخت*در آلمان" را با قیمت رقابتی و مناسب ترین قیمت ممکن خرید می کنید. از اینکه توجه می فرمایید که یک خرید خوب لزومن ارزان ترین خرید ممکن نیست بلکه خرید بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت است ، از شما سپاسگزاریم.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

بازرگانی مهندسی رادایران، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ سال پیش به روز شده.

بازرگانی مهندسی رادایران
بازرگانی مهندسی رادایران
آگهی: دریل مگنت FE POWERTOOLS ساخت آلمان
بازرگانی مهندسی رادایران